Nuestras Ofertas de Trabajo

Community Manager

Reportando directamente a la Jefa de Comunicación y Marketing, la persona será responsable de las siguientes funciones:

– Diseño de la estrategia, gestión y redacción de contenidos para la sección de noticias de la web y las redes sociales, bajo el paraguas de la estrategia global recogida en el Plan de Marketing y en colaboración con la Jefa de Comunicación y Marketing.

– Comunicación con la comunidad digital. Establecer diálogos bidireccionales, crear audiencias, humanizar la marca y generar valor. Interacción con terceros.

– Análisis de la actividad de los principales competidores de la marca.

– Creación y envío de newsletters, seguimiento del impacto.

– Realizar informes de seguimiento semanal interpretando todos los datos.

– Cobertura de eventos + acciones pre y post evento.

Características del perfil:

• Antiguo Alumno.
  • Interés por el Marketing en general y específicamente por el Marketing Digital.
  • Carácter extrovertido y dotes interpersonales.
  • Ortografía impecable y excelentes dotes de redacción.
  • Facilidad para el manejo de datos.
  • Capacidad estratégica.
  • Alta capacidad de planificación y organización.
  • Flexibilidad y ganas de aprender.
  • Manejo de diseño gráfico se tendrá en cuenta.
  • Nivel C1 de inglés.
  • No es necesaria formación específica, aunque se valorará positivamente.
  • No es necesaria experiencia anterior, aunque se valorará positivamente.

Se ofrece:

• Media jornada en horario flexible.
  • Contrato temporal de 8 meses, con altas posibilidades de contratación el curso siguiente, ¡queremos a alguien que crezca con nosotros!

Job description
Sevilla International College-San Francisco de Paula is seeking a well-qualified Science Teacher for a full-time, permanent position.

The job
We are looking for a Science teacher with a background in ideally Chemistry or Physics to teach in the IB Middle Years Programme (MYP). PGCE, MAES or CAP in Secondary Teaching is required. The teacher we are looking for will be able to inspire their students and will always try to get the best out of each with individual attention and by offering dynamic and motivating classes. We look for the right balance between enthusiasm, expertise and experience. Some experience and interest in teaching with the use of IT is preferred and a desire to contribute to the school’s extra-curricular activities will be very much appreciated.

The school
Founded in 1886, Sevilla International College-San Francisco de Paula is an international IB & US-accredited school located in the centre of the historic quarter. Throughout its history, the School has sought to maintain a “tradition of progress”, blending its core values with a constant drive to modernise. The School makes use of IT and methodologies designed to encourage more practical and project based learning, based on the interpretation and application of knowledge, creativity and innovation, and on multidisciplinarity and teamwork. Sevilla International College-San Francisco de Paula belongs to the International Baccalaureate (IB) Organisation and is currently authorised to offer PYP, MYP and DP programs.

The location
Sevilla International College San Francisco de Paula is located at the heart of one of the most beautiful cities in the world, also one of the largest cities in Spain. Sevilla is well known for its climate, traditions, cuisine and for being the birthplace of flamenco.

Requirements
• EU citizen or EU working permit
• Appropriate degree and teaching certification
• Outstanding classroom results
• A high level of written and spoken English (Native or C2)
• Experience with practical activities in Highschool Science Labs
• To have a passion for education
• Experience with the use of Educational Technologies
• To have a desire to contribute and foster a positive IB learning community
• To have the ability to work as a team member within a department and inan interdisciplinary team
• To have the ability to teach students for whom English is a second language
• Commitment to the IB standards and practices and to the IB Learner Profile
• Excellent communication and interpersonal skills

Please send letter of application, CV and recent photograph to seleccion@sfpaula.com

Secondary Science Teacher
Job description

The job
We are looking for a Science teacher with a background in ideally Biology to teach in the IB Middle Years Programme (MYP). PGCE, MAES or CAP in Secondary Teaching is required. The teacher we are looking for will be able to inspire their students and will always try to get the best out of each with individual attention and by offering dynamic and motivating classes. We look for the right balance between enthusiasm, expertise and experience. Some experience and interest in teaching with the use of IT is preferred and a desire to contribute to the school’s extra-curricular activities will be very much appreciated.

The school

The location

Requirements
• EU citizen or EU working permit