Bolsa de trabajo

/Bolsa de trabajo
Bolsa de trabajo2019-05-14T10:37:34+00:00

Ofertas de empleo

El Colegio Internacional de Sevilla San Francisco de Paula desea incorporar un Profesor de Programación en Bachillerato para el curso 2019-20.

Requisitos:

Se requieren conocimientos de:

• Programación: Principios de la programación, programación con Python y con R.

• Business Inteligence, Machine Learning e Inteligencia Artificial: WareHouse y cuadro de mandos, internet de las cosas (IoT) y BigDataMachine Learning y Deep Learning

• Dispositivos móviles y computación «Cloud»: Frameworks para desarrollo móvilAWS (Amazon Cloud) y Google Cloud

• Gestión de proyectos Informáticos: Fases de un proyecto, estimación y planificación, metodologías ágiles y herramientas de gestión de tareas y recursos

• Tendencias en el mundo de la Informática.

Se valorará:

Experiencia docente.

Título CAP o Máster de Enseñanza Secundaria.

Nivel certificado de inglés B2 o superior por Cambridge o Trinity.

Enviar CV y carta de presentación a seleccion@sfpaula.com con el Asunto: REF. PROFESOR DE PROGRAMACIÓN

Sevilla International College “San Francisco de Paula” is seeking a well-qualified IB Diploma Chemistry teacher for immediate incorporation and full-time permanent position in our Science department. Relocation and establishment package provided.

The job

We are looking for a Chemistry teacher to teach in both IB Diploma and MYP programs, ideally experienced in both. PGCE in Secondary required. The teacher we are looking for will be able to inspire their students and will always try to get the best out of each by offering dynamic and motivating classes. We look for the right balance between enthusiasm, expertise and experience. Some experience and interest in teaching with the use of IT is preferred and a desire to contribute to the schools extra-curricular activities will be very much appreciated.

The school

Founded in 1886, Sevilla International College San Francisco de Paula is an international IB & US-accredited school located in the centre of the historic quarter. Throughout its history, the School has sought to maintain a “tradition of progress”, blending its core values with a constant drive to modernise. The School makes use of IT and methodologies designed to encourage more practical learning, based on the interpretation and application of knowledge, on creativity and innovation, and on multidisciplinarity and teamwork. Sevilla International College San Francisco de Paula belongs to the International Baccalaureate (IB) Organisation and is currently authorised to offer MYP and DP programs.

The location

Sevilla International College San Francisco de Paula is located at the heart of one of the most beautiful cities in the world, also one of the largest Spanish cities. Sevilla is well known for its climate, traditions, cuisine and for being the birthplace of flamenco.

Please send letter of application, CV and recent photograph to seleccion@sfpaula.com

Requisitos:

Licenciatura/Grado en Matemáticas, Física o similar.

Título CAP o Máster de Enseñanza Secundaria.

Se valorará:

Experiencia docente en Secundaria y Bachillerato.

Nivel certificado de inglés al menos B2.

Conocimiento de los Programas del Bachillerato Internacional (PAI y PD)

Enviar CV y carta de presentación a seleccion@sfpaula.com con el asunto: REF. PROFESOR DE MATEMÁTICAS

Sevilla International College “San Francisco de Paula” is seeking a well-qualified IB MYP History and Geography teacher for a full-time permanent position in our Individuals and Societies department, starting in September 2019. Relocation and establishment package provided.

The job

We are looking for a History and Geography teacher to teach in the MYP program, ideally experienced also in IB Diploma. PGCE in Secondary required. The teacher we are looking for will be able to inspire their students and will always try to get the best out of each by offering dynamic and motivating classes. We look for the right balance between enthusiasm, expertise and experience. Some experience and interest in teaching with the use of IT is preferred and a desire to contribute to the schools extra-curricular activities will be very much appreciated.

The school

Founded in 1886, Sevilla International College San Francisco de Paula is an international IB & US-accredited school located in the centre of the historic quarter. Throughout its history, the School has sought to maintain a “tradition of progress”, blending its core values with a constant drive to modernise. The School makes use of IT and methodologies designed to encourage more practical learning, based on the interpretation and application of knowledge, on creativity and innovation, and on multidisciplinarity and teamwork. Sevilla International College San Francisco de Paula belongs to the International Baccalaureate (IB) Organisation and is currently authorised to offer PYP, MYP and DP programs.

The location

El Colegio Internacional de Sevilla San Francisco de Paula busca PROFESOR DE CHINO para impartir clases de chino a alumnos de Primaria (de 7 a 10 años).

Se exige nivel de inglés B2 o C1 y nivel de español básico.

Se ruega manden CV actualizado y fotografía reciente a seleccion@sfpaula.com.

Mándenos su candidatura

(*) Campos requeridos

¿Qué nos diferencia?

Descúbrelo